مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 14:572022-03-12سياسي

فارس من| پرداخت مطالبات کارگران نیروگاه شهید سلیمی نکا طی هفته جاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه ای  با عنوان   در سامانه فارس من خواستار پیگیری این سوژه شدند.

15 بهمن ماه امسال مجموعه کارکنان نیروگاه شهید سلیمی نکا نسبت به بخشنامه های سازمان های بالادستی با سیاست های انقباضی، تاخیر در پرداخت معوقات رفاهی و قطع بیمه درمانی و ساختار بودجه اعتراض کردند و مدیران پیگیر مطالبات کارگران شدند.

در ادامه این نارضایتی و به دلیل تاخیر در تحقق خواسته های به حق و قانونی تصمیم گرفتند تا با فرستادن نمایندگانی به استانداری، مشکلات خود را با مدیران استانداری به عنوان نمایندگان استاندار در میان بگذارند.

تأخیر در خدمات بیمه درمانی، حذف کارانه، پرداخت نشدن معوقات بیمه ای، کم توجهی و فشار به جامعه کارگری در مقایسه با دیگر ارگان ها از اصلی ترین دلایل اعتراض کارگران بوده است.

عمادی مسؤول روابط عمومی نیروگاه شهید سلیمی نکا پس از پیگیری های متعدد در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: ماه گذشته بود که نحوه محاسبه حقوق و دستمزد، تاخیر در پرداخت معوقات رفاهی و قطع بیمه درمانی اعتراض کارگران مجموعه را درپی داشت.

وی با بیان اینکه پیگیری مطالبات کارگران مجموعه در دستور کار مدیران قرار گرفت، افزود: با پیگیری های به عمل آمده معوقات بیمه ای برطرف و بخشی از معوقات رفاهی پرداخت شد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| پرداخت مطالبات کارگران نیروگاه شهید سلیمی نکا طی هفته جاری

فارس من| پرداخت مطالبات کارگران نیروگاه شهید سلیمی نکا طی هفته جاری